luminotherapie-reveil

Klantenservice

Hebt u een probleem met uw  Lumie apparaat? Gelieve dan deze instructies te lezen en  te volgen:

1. Controleer allereerst dat het probleem niet gerelateerd is aan de batterij die niet goed opgeladen is.

2. Bepaal dan als de waarborg geldig is of niet. De waarborg is geldig als de storing optreedt binnen 2 jaar na uw aankoop en als het niet het gevolg is van een verkeerd gebruik.

3. Neem contact op met ons per telefoon (+32 (0)4/369.48.36) of per email (virginie.tartarin@lucimed.com) met beschrijving van het probleem.

4. Na de diagnose van uw probleem per telefoon, zullen wij u vragen uw  Lumie apparaat ons terug te sturen per post of door uw gewenste vervoer.  Het is belangrijk om uw aankoopbewijs bij te voegen (indien van toepassing) en een document met uw contactgegevens, een herinnering van het probleem en adres voor de terugkeer.

Adres Lucimed
Lucimed – Dienst na verkoop
Rue le marais 12a
4530 Villers-le-Bouillet
België

5. Na ontvangst van uw Lumie, controleren wij deze.

6. Binnen 5 werkdagen, zullen wij contact met u opnemen om u een feedback over herstelling of vervanging te geven.

7. We sturen u uw lumie terug (hersteld of vervangen) direct naar uw gevraagde adres. 

Uw apparaat Lumie is meer dan 2 jaar en / of het probleem is te wijten aan een verkeerd gebruik van het apparaat?

Het maakt niet uit! De herstelling kost € 35,00 incl. btw (terugkeer inbegrepen). Als het apparaat niet herstelbaar zou zijn, dan kunt u genieten van een voordelige prijs op de aankoop van uw nieuw apparaat. De prijs zal per telefoon gegeven worden.